Tuesday 15 February 2011

QOS New Winter Story - Emilie Part 2

Queens Of Sounds White Plectrum Brooch & Logo acrylic pierce & Hoody  - Emilie
White Plectrum Brooch & Logo acrylic pierce & Hoody
ホワイトピックブローチ&アクリルピアス&シンプルフーディ

Queens Of Sounds Black Plectrum Brooch & Logo acrylic pierce  - Emilie
Black Plectrum Brooch & Logo acrylic pierce
ブラックピックブローチ&アクリルクラウンピアス&シンプルフーディアクリルクラウンピアス

Queens Of Sounds White Plectrum Neck-less &  Logo acrylic pierce &Hoody - Emilie
White Plectrum Neck-less & Logo acrylic pierce &Hoody
QOS ピックネックレス ホワイト & アクリルクラウンピアス& シンプルフーディ

*Emilie

*I was really enjoy the shooting at Southbank London with Emile and her university college Midori as a helper coordinate design for QOS jewely. Emile has just come back from China Beijing for taking visa for a while. Thank you so much for busy in the time.
I was looking for a girl like Emile all the time.
She is very suite my concept in my design. I feel her a city subculture POP natural girl!
I don't read fashion magazine at all. I don't have TV.
I don't know what in fashion now in London.
I'm very bad a marketing as a designer.
I want to make all my design from feeling in natural.
She is really express my world in these photo.


It's brand-new QOS White Plectrum Brooch & Logo acrylic pierce debut!
Brooch can put anywhere for good. Actually, red hat is mine which is little bit big so I used by tack. Acrylic pierce is as well brand new!



*ロンドンのサウスバンクで中国からビザの更新のため一時帰国中のエミリーさんとアクセサリーの生産やデザインアドバイスをしていただいてるエミリーさんと同じ大学のクラスメートだったみどりさんにお手伝いしていただき楽しく撮影させていただきました。2人とも大学ではジュエリー科だったので今回はもちろんジュエリーメインの撮影になりました。しかしエミリーさん超私のデザインにぴったりの少女でした。
都会派サブカルPOPナチュラルガール! そんなコンセプト実は公表してなかったんですが、
実は女の子そんなような感じの子いつも探してます。イギリスの女の子は妙に露出、けばいイケイケな子丸い方が多くって探すのはほんと大変なんですよ実は。
私はファション雑誌もほとんど見ないし、TVも持ってないので世の中の流行りにはついて言ってないかもですが、自然とロンドンの中で感じる感覚みたいなのをデザインにしているのでエミリーのような自然な子やっぱりすごく私を表現してくれてるような気がします。
もう北京に1年いるそうなんでめったにモデル頼めそうにないですが、また撮影したいですね。

新作のピックネックレス ホワイトとアクリルクラウンピアスでました!
ブローチもいろんな所に付けられてかなりいいアクセントになってます。
この赤の帽子は私物なのですが、大きいのでこのブローチで小さくして被ってます。
どれもお勧めなアイテムです!

It's a sweet song inspire for the shooting.
この撮影の時に頭の中で流れてた曲。

Queens Of Sounds Compilation Vol.1