Monday 8 April 2013

JOHNNY BORRELL (Razorlight) & released limited 7inch & QOS Iphone cover

JOHNNY BORRELL (Razorlight)!!  It's great passionate his gig!! Amazing!! actually, I met Ed Larrikin at the first time at Razorlight Roof terrace of PUB in Hoxton gig 2004. I think Larrikin Love was inspired them! Well, I listened lots of Raozorlight sounds. Johnny is nice guy all the time and beautiful voice!! So come back with New material on this scene!! I'm glad to see him again!! Good Luck!!

おひさしぶりです。 これまたかなりお久しぶりにレーザーライトのジョニーボーレル氏のライブを見てきました。相変わらず情熱的なステージで素晴らしい歌唱力で素敵でした。 ちなみにベースのカールはご近所で遊びに連れってもらったこともあったのに今はどこにいったのかは知りません。(情報求む!) Queens Of Soundsの名前の由来、そして最初のインスパイヤーはLarrikin Loveだったのでが、そのLarrikin LoveのEDに初めて会ったのはRazorlightのパブの屋上のライブだったの覚えてます。その後数度他のライブ会場とかでも会ったので彼はかなりレザライから影響受けたのは知っております。 そんなジョニーさん新作ソロでまたシーンに戻ってきました。 かっこいい曲是非聴いてください。 リミテッド7インチほしいというかたQUEENS OF SOUNDS MUSIC SHOPから購入できます! よろしくお願いします。
QUEENS OF SOUNDS MUSIC SHOP

Queens Of Sounds Compilation Vol.1